Home > Implantologia

Implant to tytanowa śruba, która w jakie ustnej ma za zadanie przejąć funkcje korzenia. W zależności od ilości braków i ilości istniejącej kości pacjenta, możemy wszczepiać potrzebną ilość implantów i zacementowywać lub przykręcać na nich mosty, korony, a nawet protezy. Kiedy brakuje jednego zęba, możemy uniknąć szlifowania sąsiednich zębów, a przy braku wszystkich zębów, uniknąć wykonania protezy całkowitej. Zabieg wykonujemy w znieczuleniu miejscowym, więc jest bezbolesny.

leczenie implantologiczne

Implanty zębów są najlepszym wyjściem, kiedy w grę wchodzi już tylko ekstrakcja. Wielu ludzi obawia się tego zabiegu – sądzą, że jest bolesny i nie daje zadowalających efektów estetycznych. To błąd. Implantologia intensywnie rozwijała się w ostatnich latach, dzięki czemu wstawienie implantu zęba jest bezbolesne. Dodatkowo nowoczesne implanty zębów wyglądają bardzo estetycznie. Nawet most na implantach nie odstaje od wyglądu prawdziwych zębów. Warto jednak pamiętać, że aby wstawienie implantu zęba przebiegło pomyślnie, należy wykonać je w sprawdzonym, korzystającym z nowoczesnych metod gabinecie. Takim gabinetem jest właśnie Zili Clinic.

Przeciwskazaniami do założenia implantu są:
– paradontoza i naganna higiena jamy ustnej
– nieustabilizowana cukrzyca (spowolnione gojenie ran i utrudniona osseointegracja)
– choroba nowotworowa
– osteoporoza
– choroby krwi np. zaburzenia krzepnięcia
– AIDS
– ciąża
– choroba nowotworowa
– wiek poniżej 18 lat (niezakończony rozwój kości)